Vi har fremdeles ikke mottatt oppdatering med feilretting fra Skidata. Gjestepass som kjøpes i App. kan hentes ut i POS/Kassesystem. Disse kortene er testet og virker. Inntil videre har vi valgt å stenge Pick-Up Point i Drammen.Saken er ikke avsluttet før Pick-Up Point igjen skriver ut friske KeyCard!
Skidata har informert om at feilen er identifisert, og at dette er flagget som en kritisk feil. En oppdatering er på veg og de mener dette skal være løst «om ikke alt for lenge»…
Skidata har i dag (11.10.2022) oppdatert systemene med en feilretting for innrapportert problem. Pick-Up Point er nå operativt.
Vi har fremdeles ikke mottatt oppdatering med feilretting fra Skidata. Gjestepass som kjøpes i App. kan hentes ut i POS/Kassesystem. Disse kortene er testet og virker. Inntil videre har vi valgt å stenge Pick-Up Point i Drammen. Saken er ikke avsluttet før Pick-Up Point igjen skriver ut friske KeyCard!
Flott vi har intranett, nå må alle begynne dagen med å klikke seg inn!
Skidata har informert om at feilen er identifisert, og at dette er flagget som en kritisk feil. En oppdatering er på veg og de mener dette skal være løst «om ikke alt for lenge»…
Takk for oppdatering!